Cyfrowa walka o milion klientów
Cyfrowy Polsat, Cyfra+ i platforma „n” zaczęły jesienny pojedynek o nowych abonentów. Ceny nie spadną, ale klienci mogą liczyć na dodatkowe usługi. Polski rynek jest bliski nasycenia
Rynek płatnej telewizji powoli przestaje rosnąć. Według Dominika Libickiego, prezesa Cyfrowego Polsatu, jest jeszcze „do wzięcia" około miliona gospodarstw domowych. Analitycy podkreślają, że co najwyżej.
– Nasycenie rynku na poziomie 74 proc. jest już, jak na warunki europejskie, bardzo wysokie. Wyższe niż w Niemczech, niższe niż w państwach skandynawskich czy w Holandii, ale tamte rynki mają inną specyfikę – mówi Piotr Grzybowski, analityk Domu Inwestycyjnego BRE Banku. – Do podziału zostało jeszcze ok. 0,5 mln potencjalnych klientów, potem między operatorami zacznie się rywalizacja na zabieranie sobie użytkowników – dodaje.
Sobiesław Pająk z DM IDMSA szacuje, że do końca 2013 r. operatorom platform...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta